fbpx
Următoarea livrare: 05 Februarie 2023

Livrare și retur

  1. Livrarea si returul produselor

8.1 Societatea va livra Produsele furnizate în cadrul Serviciilor comandate de Client, în sistem de curierat door-to-door. Adresa de livrare este indicată de Client cu ocazia plasării Comenzii. În măsura în care această adresă se va modifica ulterior emiterii Comenzii, Clientul este obligat să anunţe Societatea cu cel puţin 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru efectuarea livrării, prin transmiterea unui e-mail în acest sens pe adresa furnizată de Societate.

8.2. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor în vederea livrării acestora. 

8.3. Societatea va efectua livrările de Produse prin intermediul propriilor angajaţi ori prin intermediul serviciilor de curierat, la adresele indicate de Client conform celor stabilite la pct. 9.1. Intervalul orar pentru livrări poate fi indicat orientativ de Client prin Comanda (la detalii) şi va fi indicat de Societate prin mesajul de acceptare a Comenzii.

8.4. Obligaţia Societăţii pentru livrarea Produselor se îndeplineşte prin predarea acestora destinatarului conform orarului de livrare indicat. În măsura în care Clientul nu este disponibil pentru efectuarea livrării în aceste condiţii, Societatea va încerca să îl contacteze pe Client pe numărul de contact furnizat, pentru ca acesta din urmă să indice Societăţii persoana către care să se facă valabil predarea Produselor, în absenţa Clientului. Dacă Clientul nu poate fi contactat în aceste condiţii ori dacă nu poate fi desemnată nicio persoană pentru preluarea Produselor, Societatea este eliberată de obligaţia de predare a Produselor, considerându-se că toate obligaţiile derivând din Comanda acceptată au fost executate conform, la momentul livrării Produselor la adresa indicată. Proprietatea şi riscul asupra Produselor va fi transferata la momentul livrării efectuate conform prezentei secţiuni. 

8.5 În măsura în care pentru livrarea Produselor se va achita o taxă suplimentară preţului de prestare a Serviciilor şi respectiv furnizare a Produselor, Societatea va evidenţia acest cost, în mod separat, pe desfăşurătorul de plată emis la finalizarea Comenzii. Acest cost poate varia în funcţie de adresa de livrare a Produselor şi se va individualiza pentru fiecare Comandă în parte. Dacă acest cost de livrare nu se evidenţiază în mod distinct în cadrul comenzii, înseamnă că livrarea este efectuată de către Societate, prin propriul personal şi fără perceperea unui preţ distinct pentru aceste servicii. 

8.6 Din motive de sănătate și siguranță, S.C. The Shy Pixel S.R.L nu poate accepta produsele returnate, cu excepția cazului în care sunt articole nealimentare care pot fi schimbate pentru înlocuire.

 

  • Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Intreprinderile Individuale, PFA-urile și Persoanele Juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
  • Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat, insotit cu factura fiscala . In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra. Cheluielile directe de returnare vor fi suportate de cumparator. Exceptie fac produsele urmatoare:
  • - produsele sigiliate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client
    - produsele care au defecte provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram ca produsele de pe prettygoodcoffee.ro ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
  • Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.
  • Daca ati comandat din greseala alt model, puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate, in nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra in acest caz. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.

8.7 Pentru a-și exercita dreptul de anulare, Clientul trebuie să informeze S.C. The Shy Pixel S.R.L cu privire la decizia de anulare a comenzii printr-o declarație clară prin e-mail la hello [@] prettygoodcoffee.ro.

 

8.8 Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient ca clienții să trimită comunicări privind exercitarea dreptului de anulare. S.C. The Shy Pixel S.R.L oferă clienților săi posibilitatea de a-și anula abonamentele în orice moment după o perioadă de trei luni. Toate comenzile care au fost deja taxate înainte de primirea anulării vor fi în continuare expediate.

 

8.9 Dacă Clientul anulează o comandă, S.C. The Shy Pixel S.R.L va rambursa toate plățile primite de la Client, inclusiv costul de livrare. Acest lucru se aplică numai dacă Clientul a făcut o comandă din greșeală sau a ales din greșeală produsul greșit.

  1. Calitatea si conținutul produselor livrate

9.1 Produsele furnizate de Societate prin intermediul Serviciilor executate sunt descrise în secţiunile specifice de pe Site. Totodată, o listă a ingredientelor folosite se găseşte şi pe ambalajul Produselor livrate

9.2 Produsele furnizate sunt perisabile, beneficiând de o durată de valabilitate limitată, indicată ca atare pe etichetă / Produs. Produsele se vor păstra şi respectiv consuma în condiţiile indicate pe etichetă. 

9.3 În măsura în care aveţi orice fel de reclamaţie cu privire la calitatea Produselor livrate de Societate, vă rugăm să ne contactaţi în cel mai scurt timp posibil pentru a verifica problemele ridicate şi pentru a le remedia în mod corespunzător. Societatea va răspunde la orice reclamaţie formulată de Client, pe e-mail, într-un termen de maxim 72 ore.

Politica de Cookie
Când vizitați site-ul nostru web, acesta poate stoca informații prin intermediul browserului dvs. de la servicii specifice, de obicei sub formă de cookie-uri. Aici vă puteți modifica preferințele de confidențialitate. Vă rugăm să rețineți că blocarea unor tipuri de cookie-uri poate afecta experiența dvs. pe site-ul nostru web și serviciile pe care le oferim.