fbpx
Următoarea livrare: 05 Martie 2023

Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

Termeni și Condiții Generale

(denumite in continuare “TCG”) pentru comercializarea produselor prin intermediul magazinului on-line www.prettygoodcoffee.ro

DEFINITII

TERMENI ȘI CONDIȚII: Termeni și condițiile PRETTY GOOD COFFEE.

DISPOZIȚII SPECIALE: Dispoziții speciale PRETTY GOOD COFFEE - Furnizori și prăjitori, Dispoziții speciale - Client (individual sau împreună).

PRETTY GOOD COFFEE sau COMERCIANTUL: Site-ul www.prettygoodcoffee.ro, denumit in continuare “prettygoodcoffee.ro”, este detinut si administrat de societatea S.C. The Shy Pixel S.R.L, denumit in continuare “The Shy Pixel S.R.L”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare: RO42961170, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J03/1291/2020, având cont curent cu IBAN: RO04 BTRL RONC RT05 6407 6701 deschis la Banca Transilvania, cu capital social in valoare de 200 lei si cu sediu social in Strada Banu Maracine, bl. E11, Curtea de Argeș, jud. Argeș, cod poștal 115300, Romania. Telefon: +40 756 309 095 E-mail: hello@prettygoodcoffee.ro .

SITE WEB: Site-ul https://www.prettygoodcoffee.ro

Furnizor: O persoană fizică sau entitate juridică care dorește să creeze un produs și oferă sau dorește să ofere acest produs pe site.

Prajitor / Prajitorie: O persoană fizică sau juridică care dorește să promoveze un Produs prin intermediul Serviciului de abonament si Guest of the month.

Client: O persoană fizică sau persoană juridică care plasează o comandă prin intermediul site-ului web.

PĂRȚI: PrettyGoodCoffee și Client.

Guest of the Month: Produse comandate sub forma de precomanda.

PRODUS: Un produs fizic disponibil pentru cumpărare oferit de PRETTY GOOD COFFEE și livrat de catre PRETTY GOOD COFFEE.

CONT: Profilul personal al unui client, care este creat prin înregistrarea pe site.

  1. ACORD COFFEE BOX ( Abonament, B2B si Guest of the Month)

 

  • PRETTY GOOD COFFEE este entitatea care acceptă comenzile. PRETTY GOOD COFFEE încheie acordul cu Clientul.
  • Ofertele PRETTY GOOD COFFEE sunt în totalitate fără obligații și pot fi revocate în orice moment înainte, în timpul și după crearea acordului, dar numai înainte de efectuarea unei livrări.
  • Nicio activitate a PRETTY GOOD COFFEE nu poate fi interpretată ca o întreprindere comună, parteneriat, acord de distribuție, reprezentare de agenție sau acord de relație de agenție între părți care a fost stabilit. Niciuna dintre părți nu are dreptul sau nu este autorizată să încheie acorduri cu privire la răspundere, datorie, cost sau acorduri pentru sau în numele celeilalte părți, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres cu PRETTY GOOD COFFEE în scris
  • PRETTY GOOD COFFEE își rezervă dreptul de a alege selecția lunară de cafele pe baza propriului set de criterii care pot duce sau nu la variații ale cantității de cafea pe sac.
  1. RASPUNDEREA

 

  • PRETTY GOOD COFFEE acceptă răspunderea limitată pentru calitatea, conformitatea, securitatea, legalitatea, integritatea sau fiabilitatea drepturilor și obligațiilor care au apărut din acordul dintre PRETTY GOOD COFFEE și Client sau pentru diferitele componente ale acestuia.

 

  • PRETTY GOOD COFFEE nu este responsabilă pentru daunele care rezultă dintr-o funcționare necorespunzătoare sau necorespunzătoare a unui Produs și / sau a facilităților serviciului său, cu excepția cazului în care cauza este intenționată sau neglijență gravă de către PRETTY GOOD COFFEE.

 

  • În cazul în care PRETTY GOOD COFFEE este răspunzător ca urmare a neîndeplinirii obligațiilor sale, care îi pot fi atribuite, răspunderea se va limita la prejudiciul de caz direct care este în legătură directă cu deficiențele atribuite PRETTY GOOD COFFEE. Răspunderea pentru orice formă de daune indirecte sau indirecte este exclusă.

 

  • PRETTY GOOD COFFEE nu este răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor sale din acest acord atunci când executarea acestor obligații este împiedicată sau imposibilă de o cauză care se află în afara puterii sale rezonabile.
  • PRETTY GOOD COFFEE are dreptul (temporar), fără o notificare prealabilă, să scoată site-ul web din uz sau să limiteze utilizarea acestuia, sau să înceteze furnizarea serviciului PRETTY GOOD COFFEE fără justificare și fără ca acest lucru să ofere niciun drept de despăgubire din partea PRETTY GOOD COFFEE.

 

  • Este posibil ca site-ul web să conțină referințe la site-urile terților (de exemplu, prin intermediul unui hyperlink, banner sau buton). PRETTY GOOD COFFEE nu are niciun cuvânt sau influență în ceea ce privește conținutul și politica acestor site-uri web. Prin urmare, PRETTY GOOD COFFEE nu este responsabil pentru conținutul și metodele acestor site-uri web și nu își asumă nicio răspundere pentru aceste site-uri web.
  1. DISPOZIȚII SPECIALE PRETTY GOOD COFFEE - CLIENT
  • CONTUL
  • Clientul are, dacă este o persoană fizică, 18 ani sau mai mult.
  • Pentru a putea utiliza serviciul (serviciile) PRETTY GOOD COFFEE, Clientul trebuie să își creeze propriul cont folosind metodele descrise pe site.
  • Clientul este răspunzător pentru toate consecințele care rezultă din utilizarea contului său.
  • PLATA
    • Produsele comandate prin intermediul https://prettygoodcoffee.ro/se achita potrivit optiunii selectate in cadrul comenzii, respective prin plata online securizata, prin procesatorul de plăți autorizate Stripe
  • După plasarea unei comenzi pe site-ul web, PRETTY GOOD COFFEE va deduce, pe bază de comandă și / sau recurentă, suma convenită în e-mailul de confirmare din contul bancar sau cardul de credit furnizat de clientul.
  • Suma convenită este păstrată în contul furnizorului de plăți în timp ce produsul este oferit pe site-ul web.
  • Toate prețurile de pe site-ul PRETTY GOOD COFFEE includ Taxa pe valoare adaugata aplicabila in Romania.
  • PRETTY GOOD COFFEE își rezervă dreptul de a-și ajusta prețurile și costurile de expediere pentru a reflecta fluctuațiile taxelor de livrare fara o notificare in prealabil catre client.

 

  • PRETTY GOOD COFFEE oferă plata prin card de credit sau de debit precum VISA, Master Card, American Express si multe altele. Cu toate acestea, PRETTY GOOD COFFEE își rezervă dreptul de a adăuga, anula sau modifica aceste metode de plată după cum consideră potrivit.
  • LIVRARE, ANULĂRI ȘI RETURURI

 

  • Produsele de tip Abonament sau Guest of the month, sunt livrate la adresa indicată de catre cumparator, ca adresă de livrare, în primele 10 zile lucrătoare ale lunii precedente celei in care s-a efectuat
  • Din motive de sănătate și siguranță, PRETTY GOOD COFFEE nu poate accepta produsele returnate, cu excepția cazului în care sunt articole nealimentare care pot fi schimbate pentru înlocuire.

 

  • Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Intreprinderile Individuale, PFA-urile și Persoanele Juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
  • Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat, insotit cu factura fiscala . In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra. Cheluielile directe de returnare vor fi suportate de cumparator. Exceptie fac produsele urmatoare:
  • - produsele sigiliate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client
    - produsele care au defecte provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram ca produsele de pe prettygoodcoffee.ro ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
  • Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.
  • Daca ati comandat din greseala alt model, puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate, in nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra in acest caz. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.

Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa hello@prettygoodcoffee.ro.

  • Pentru a-și exercita dreptul de anulare, Clientul trebuie să informeze PRETTY GOOD COFFEE cu privire la decizia de anulare a comenzii printr-o declarație clară prin e-mail la hello [@] prettygoodcoffee.ro
  • Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient ca, clienții să trimită comunicări privind exercitarea dreptului de anulare. PRETTY GOOD COFFEE oferă clienților săi posibilitatea de a-și anula abonamentele în orice moment. Toate comenzile care au fost deja taxate înainte de primirea anulării vor fi în continuare expediate.
  • Dacă Clientul anulează o comandă, PRETTY GOOD COFFEE va rambursa plata totală primită de la Client, inclusiv costul de livrare. Acest lucru se aplică numai dacă Clientul a făcut o comandă din greșeală sau daca a ales produsul greșit.
  • PRETTY GOOD COFFEE poate face o deducere din rambursarea pentru pierderea în valoare a oricăror bunuri furnizate, dacă pierderea este rezultatul manipulării inutile de către Client.
  • PRETTY GOOD COFFEE va efectua rambursarea utilizând aceleași mijloace de plată ca și Clientul utilizat pentru tranzacția inițială.
  • Clientul trebuie să inspecteze starea comenzilor la livrare. În cazul în care Clientul observă că pachetul are daune în exterior, este rugat să anunțe curierul și să îl noteze pe bonul de livrare. Dacă un articol dintr-o comandă este defect sau deteriorat, PRETTY GOOD COFFEE trebuie contactat prin intermediul hello [@] ro cât mai curând posibil după primirea articolului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la livrare. Următoarele informații trebuie incluse în e-mail:
  1. Detaliile comenzii: numărul comenzii, datele de contact și data livrării.
  2. Informații despre produsul defect sau deteriorat: numele și descrierea produsului și este greșit cu acesta. Dacă este posibil, trebuie inclusă o fotografie.
  3. De asemenea, trebuie să se furnizeze dovada notificării notificării către curier.
  • PRETTY GOOD COFFEE nu poate fi tras la răspundere pentru livrarea târzie a produsului său în caz de interferență externă sau de forță majoră.
  • PRETTY GOOD COFFEE nu oferă rambursări generale pentru coletele întârziate sau nedivise trimise prin curier. Toate duratele de tranzit sunt orientative și nu sunt obligatorii din punct de vedere juridic. PRETTY GOOD COFFEE nu oferă rambursări pentru coletele care sunt încă în tranzit și examinează cererile de rambursare pentru orice articol întârziat grav de la caz la caz și va lua în considerare cererile de rambursare numai după un timp minim de tranzit de 30 de zile lucrătoare de la data expedierii sau dacă coletul a fost declarat pierdut de către compania de transport maritim.
  • În cazul în care Clientul furnizează o adresă incorectă în timpul plății, nu își revendică livrarea sau s-a mutat fără a anunța PRETTY GOOD COFFEE, PRETTY GOOD COFFEE nu va oferi livrare gratuită de retur pentru aceeași comandă. Dacă clientul este abonat, atunci conținutul coletului returnat poate, în urma unui acord între PRETTY GOOD COFFEE și Client, să fie returnat Clientului la același cost al expedierii coletului următor.
  • Costul transportului este in sarcina exclusiva a cumparatorului si se cuantifica in functie de numarul de produse comandate, volumul sau greutatea acestora.In cazul in care livrarea se face prin mijloacele propuse de catre vanzator, costul exact al livrarii se stabileste prin aplicarea tarifului partenerului de curierat. Pentru mai multa claritate, in toate cazurile in care o comanda este pregatita de livrare si expediata catre adresa indicata ca fiind adresa de livrare, costurile aferente trasnportului sunt in sarcina exclusiva a cumparatorului, indiferent daca comanda este livrata sau nu, inclusiv in caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate in mod exclusiv societatii vanzatorului. Produsele comandate se livreaza oriunde in Romania, prin servicii de curierat.
  1. In conformitate cu Legea nr. 296/2004privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsul livrat corespunde descrierii realizate in cadrul website-lui ro, respectiv respecta calitatile descrise in cadrul sectiunii de prezentare a produsului. Vanzatorul raspunde pentru lipsa conformitatii existenta la momentul livrarii produselor. Nu poate fi angajata raspunderea vanzatorului pentru prejudicii cauzate clientului raportat la aprecieri/estimari ale acestuia din urma cu privire la calitati ale produsului care nu au fost mentionate expres in cadrul descrierii produsului.
  1. Date cu Caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, prettygoodcoffee.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor privind situatia contului de pe prettygoodcoffee.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, pentru reclama, marketing si publicitate.
Astfel, prettygoodcoffee.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. prettygoodcoffee.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul prettygoodcoffee.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date, printr-o solicitare scrisa, trimisa la adresa din sectiunea contact, de pe adresa de e-mail furnizata de client la crearea contului.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.
De asemenea, prettygoodcoffee.ro va furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai dupa ce ne-am asigurat printr-un contract ca aceste informatii sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de servicii de marketing, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.
Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor cu exceptia situatiilor prevazute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteti adresa o cerere scrisa, datata si semnata la adresa hello@prettygoodcoffee.ro.

Orice litigiu apărut între S.C. The Shy Pixel S.R.L și client va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de instanțele romane competente din raza sediului S.C. The Shy Pixel S.R.L.

  1. Clauze generale

Prezentul document stabileste conditiile de vanzare-cumparare de produse prin intermediul site-ului prettygoodcoffee.ro, inclusiv termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul prettygoodcoffee.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor si conditiilor prezentate in acest document. Utilizarea site-ului ca vizitator, inregistrarea ca utilizator si achizitionarea produselor din gama oferita pe site presupun implicit acceptarea tacita si fara rezerve a acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care reies din acestea. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informatiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa serveasca la achizitionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decat cele mentionate este interzisa.

Contact

Email: hello@prettygoodcoffe.ro
Telefon: +4 0756 309 905

Politica de Cookie
Când vizitați site-ul nostru web, acesta poate stoca informații prin intermediul browserului dvs. de la servicii specifice, de obicei sub formă de cookie-uri. Aici vă puteți modifica preferințele de confidențialitate. Vă rugăm să rețineți că blocarea unor tipuri de cookie-uri poate afecta experiența dvs. pe site-ul nostru web și serviciile pe care le oferim.